Gjest Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Noen som kjenner til disse? Erfaringer? På forhånd takk =D
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Ja!!!!! Kjøpte til Teodor for 2-3 uker siden, og han elsker dem Er så stolt, nekter å ta dem av Falt for dem fordi de er så myke og tøyelige, men samtidig så varme. Teodor har problemføtter, høy og bred rist. Damen i skobutikken skrøt så veldig av dem, og sa at barnehager skryter også veldig av skoene.
solstråle69 Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 De er helt supre! :-) Snuppa vår arvet et par etter kusina si, og vi er så fornøyd at vi skal kjøpe et par nye nå. Har faktisk tenkt å kjøpe meg et par selv også. Niesen min har testet dem godt i vann, og de er helt tette. Lette og fine, gode og varme! :-)
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Er det varme altså? Syns ikke de virker sånn, men det står jo at de kan brukes fra -20 til +15... Kjøper nok et sånt par i tillegg da. Takk!
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Er sånne thermosko tror jeg, kjenner i allefall at foten er god og varm, selv bare med sokker. Bare putt nedi en såle, og bruk ullsokker
VenterNr3og4!:) Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Gutten min har slike, i neopren. De virker veldig gode å gå i da! Han greier ikke å holde varmen på føttene i minusgrader i de, men jeg har enda ikke funnet noen sko hvor han ikke blir kald på føttene i minus, da. Så han er visst litt vanskelig der.
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Nå har vi prøvd de ute, og de var jo kjempevarme og gode! Supert =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå