lykkeligmspire Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 jeg har de 2 siste dagene merket kløe under foten? og på leggene. shit.håper ikke det er svangerskapskløe som kommer snikende. Vært hos lege i dag og glemte å si det. Ser nå på nettet at man bør kontakte lege straks mht BP. Vel-jeg ringte legen. Tok nemelig bp der i dag-de sa det var vanlig,men skulle krysse av leverprøver for sikkerhetens skyld. Uff-man blir jo så bekymert for alt. Særlig ved å gå inn å sjekke selv på nettet. noen andre som klør?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Jeg bare klør tilbake jeg... Eneste som "hjelper"! Er ikke noe å være redd for før du kommer uti tredje trimester, men veldig greit å nevne for legen, så vet de det!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Jeg fikk masse prikker på magen som klødde no veldig bare noen dager før UL. Jordmor sa at dette nok var svangerskapsløe og at jeg måtte ta kontakt med lege om det ikke ble bedre innen noen dager. Heldigvis gikk det over så jeg nevnte ikke noe til legen. Men så etter noen uker begynte det å klø noe veldig over hele kroppen, spesielt når jeg skulle sove. Denne gangen fikk jeg ikke noe utslett. Nevnte det for legen og han sa at vi skulle se det ann om det ikke ga seg. Det jeg gjorde var å kjøpe meg en myk badebørse som jeg brukte over hele kroppen før jeg gikk i dusjen. Smurte meg inn med babyolje etterpå og det hjalp meg veldig for nå er heldigvis kløen borte igjen. Men jeg har lest at får en kløe under føttene og inne i hendene skal man være ekstra på vakt. Jeg finner ikke igjen den siden jeg leste om dette på men tror det var på snartgravid møteplassen. Leger også ved noen linker hvor du kan lese litt om svkløe: http://www.mammanett.no/design.php?side=Graviditet/svplager/kloe http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/den_gravide_kroppen/svangerskapskl_e
lykkeligmspire Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2008 tusen takk. skal være på vakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå