BitteLiten *har født* Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Vi hadde vugge i stuen til gutten vår, den var veldig grei helt til han var ca 6 mnd. da var den for liten. Grunnen var at en kurv gjerne blir veldig fort liten i forhold til en vugge. Vi hadde dette i stuen fordi det var veldig greit for meg å kunne ligge ham ned der for en blund og slippe å gå opp trappen til 3 etg. hver gang han skulle duppe litt etter puppen....
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 hmm, ja det er det jeg og tenker på (det å slippe å ha babyen på soverommet om dagen) + at jeg har en 2 åring fra før,å da kan jeg trille kurven med både ute å inne(en sånn med hjul)
lille sprelle Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Har du en toåring så hadde jeg valgt en lekegrind som "stueseng" i stedet. Tenk om toåringen velter kurven da? Jeg arver "familiekurven" så den skal vi ha på soverommet, men i stuen skal jeg ha en lekegrind helt i fra starten.
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Søt er det jo, men ikke noe man trenger. Vi hadde vugge i stuen til førstemann, og det var minimalt den ble brukt. Heldigvis var den bare lånt. Det endte opp med at han sov i vogna på dagen - og det gjør lillebror nå også. Om du ikke har gangen nær stua kan du jobruke vognbagen - og evt sette den oppi ei lekegrind for å skjerme den fra storebror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå