Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Har termin denne uken så det er vel ikke unaturlig at det skulle skje noe. Har mye murringer i ryggen, de gjør ikke vondt, men mer sånn som under mensen. Har kynnere av og til, ikke vonde de heller. Er det sånn det begynner for mange eller?? Er litt spent her jeg sitter!!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Jeg kjente det i ryggen... Fikk en sånn følelse av å være sliten murring... Så dette er jo spennende=o) Kanskje prøve å være aktiv og se om det blir noe mer ut av det=o)
valentinebarn & kvinnedagsbarn Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 det var slik det begynte for meg første gang iallefall. krysser fingrene for deg
tudeluuu Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 jeg har vært ekstremt plaget med mensmurringer og sterke, passe vonde, kynnere den siste uken. Litt sånn annenhver dag av og på! Jeg har i 3 uker vært sikker på at fødselen kunne starte når som helst, men jeg sitter nå her enda.. begynner å bli litt utålmodig! Er min 2. fødsel, og kan ikke huske at oppløpet mot fødselen var så vondt sist. Kanskje det går utrolig fort når det først setter i gang?? man vet aldri når det setter skikkelig i gang, men noe er i allefall i gjerdet hos deg og. modning ?? Har også termin denne uken! vi får bare krysse fingrene for at det skjer noe for oss begge =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå