Lemonia Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jeg hadde eggløsning i går, og i natt og i morges har jeg hatt litt mørkt, slimete blod. Jeg er litt bekymret for om dette er tegn på noe galt. Jeg har hørt at litt blod ved EL betyr at man er ekstra fruktbar, men dette har jeg hatt noen ganger og da har det vært snakk om ørlite friskt blodspor i EL-slimet. Dette var som sagt mørkerødt og slimete, ikke bare blodspor. Huff, kan noen fortelle meg om min bekymring er begrunnet eller om det er naturlig forklaring på det?
Icerus Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hei Lemonia høres litt kjent ut. Jeg hadde el på torsdag og begynte å blø fredag... har blødd til i dag, nå roer det seg ned. Men har fremdeles mensmurringer. det har jeg hatt hele tiden. Har ikke fått noe svar på hva dette kan være.. Men leste at eggløsningsblødning kan vare i 1-2 dager med påfølgende spotting. Så tror ikke at du trenger å bekymre deg før det evt blir lengre. Jeg haddetenkt meg til legen i dag, men det ble mindre i løpet av dagen i dag. Vanlig blod og ikke slim var det hos meg.... Vet ikke om dette hjalp noe... Jeg har ikm 16 eller noe sånt..
Lemonia Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 Takk, det hjalp litt. Søkte litt på nett også, og fant i allefall ett spørsmål stilt på en legeside hvor en gynekolog hadde svart at det kunne vært så høyt hormonnivå i forbindelse med EL at det førte til blødninger. Ble bare litt bekymret siden jeg ellers aldri har hatt blødninger utenom mens. Da mener jeg bekymret for min egen helse og mulige sykdommer altså, ikke om vi blir gravide denne syklusen eller ikke. Men vi får se hvordan det går utover dagen og når det evt slutter. Takk for svar. :-)
Icerus Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Bare hyggelig.. Var bekymret selv, men er nesten helt beroliget nå når det har gitt seg. Jeg har heller aldri hatt blødninger utenom mens, kun enkelte ganger hatt spotting. Men dette kan ikke sammenliknens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå