BitteLiten *har født* Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Nå har jeg kjøpt gave til mannen min! Han fyller 40 om et par uker...) Jeg har kjøpt en SAG..... Motorsag.... Den kostet ca 3000.- er dette lite å gi i bursdagsgave til en som blir 40???
mareritta nr2påvei*høygravid* Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Wow, da blir han vel glad!! Syns ikke 3000,- er lite å gi. Jeg ga gave for ca 2000,- til min manns 40årsdag. Han ble strålende fornøyd, selv om den gaven jeg fikk på min runde dag var nok mer verdt i pengeverdi. Men han tjener mer og har mer penger enn meg. Man tenker ikke på det! Er det ikke tanken som gjelder da??
BitteLiten *har født* Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 jo det er jo egentlig det. synes egentlig 3000.- er mye, men vil høre hva andre tenker... Jeg har ikke mer enn 7000 i mnd inkl. barnetrygd, så da blir det jo litt. Men han tjener ganske bra...sånn ca 40 000 brutto.... ogvi har felles økonomi om man kan si det slik....så derfor tenker jeg om det er lite eller mye for andre som har denne typen økonomi )
Mammaen til Turid Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 tja... det meste jeg har gitt til min samboer er vel presang til 1,500 (et spesial laget smykke..) et år.. men han har bursdag 9 dager etter julaften, så det hender jeg slår det sammen.. synes 3000 er mye uansett, men det er meg...
Kristin71 Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Jeg mener at det er tanken bak som teller,ikke hvor mye det koster.Den lærdommen har jeg tatt med meg fra jeg var lita.En gave kan være hjemmelaget og være like verdifull som en gave til flere tusen kroner. Så jeg regner med at han blir storfornøyd med det du har kjøpt jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå