Min *lille* prins*er stor* Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 IKKE JEG! skulle levere elste i bhg. og var seint ute som vanlig.... så er det ikke brøyta hos oss i hele helga! sambo måtte ta familie bilen for den andre er så liten og lett, så den kom seg ikke opp bakken! han hadde ikke tenkt på å ta ut barnevognen og voxiposen. så var det min tur da.... kom meg nesten ikke frem til bakken en gang, så jeg måte måke for hånd, sørpe og is! funka ikke med snøskuff så jeg måtte bruke spade! sto i 3kvarter før jeg fikk huka tak i nabo mannen, så fikk han kjøre opp lille møkkabilen for meg:( nevnte jeg at jeg ikke kan kjøre manuelt gir heller, og at jeg generelt er håpløs bak rattet??? GLEDER MEG TIL SOMMEREN!!!!!
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hatt det veldig flott vi. Sol og ingen snø her. Gått lang tur og fått unna litt husarbeid. Nå ligger småen og sover:) I kveld skal jeg og eldstemann lage pølser i paideig:)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 hvor i paradis bor du? tenkte jeg skulle sende deg litt sørpe og snø
Tingelingelate med to tomater Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Vi har sålangt hatt en kjempefin dag. Første dag på tilvenning i barnehage for tuppa og det gikk bare godt. Har nå strøket på navnelapper på nesten alle klærne hennes. Her skinner sola og masse snø har vi også:-) Skal snart hente eldstemann i barnehagen og håper på å få en skikkelig koselig dag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå