blirjegsnartmamma Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Nå er jeg 19 dager over IKM, og bare negative tester.. MEN jeg syns jeg har EL-slim hele tiden.. Par dager på rad, også en dag uten.. og sånn holder det på.. Skjønner ingenting av det! Gynekologen min sa engang at eggstokkene hoppet over sin tur iblant.. Det er alltid annenhver, men hos meg blir det liksom venstre - OK, høyre gidder ikke også venstre - OK igjen.. Hvis dere skjønner.. litt vanskelig å forklare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå