Gå til innhold

klarsynten kan du se på meg?


juliogdesember

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gutt;) Blir det høstgutt tro? September?

Ser at du går noen dager før fødsel og tror at den er i gang, men da må du bare vente noen få dager til.. tror du går veldig tett opp til termin;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du hvordan graviditeten foreløper? blir nok i slutten av september jeg får ja og før termin. hadde keisersnitt med forrigemann. regner med det blir med denne å :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ja, september! Jeg får liksom sånn opp at du går nesten til termin.. så trodde ikke du ble satt i gang, men man kan ta feil når det gjelder dette;)

 

Får inn litt svimmelhet. Og at du blir utålmodig mot slutten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aner ikke. har bedt om tidlig ultralyd. satser på at det er en gutt der da:-) er jo så kort på vei ennå, så det blir nok ennå tre fire uker til den ultralyden.

har en gutt fra før da.

har du spådd lenge? hvordan spår du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spådd lenge. Jeg har alltid hatt en ekstra følelse på ting og det viser seg ofte å stemme. Jeg begynte å prøve meg her inne bare for å sjekke ut om det virkelig var noe.. hehe;) Og det viser seg at jeg føler mye rett;)

Jeg lukker ofte øynene og tenker meg to søyler.. og så ser jeg hvilken av søylene som går høyest opp eller har lysest farge.. da vet jeg svaret. Noen ganger bare vet jeg, Andre ganger får jeg bilder i hodet. Bruker ikke kort.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får opp at du og barnefar føler dere slitne første mnd og at dere må hjelpe hverandre, for begge vil trenge søvn. Ta vare på hevrandre, ikke heng dere opp i småting, for det vil føre til krangling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar :-) fikk svangerskapdepresjon med forrige skjønner du. har tenkt å bruke litt energi på å unngå dette denne gangen.

ser du ellers noe om meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...