Gå til innhold

Lille emily kom overraskende til verden nesten 2 uker før termin :)


<3 2008 <3 2012 <3

Anbefalte innlegg

Da er vi hjemme fra sykehuset og det er deilig og endelig starte familie livet :)

 

Har termin om 10 dager, men på onsdag var vi på sykehuset for å prøve å snu babyen fra seteleie til hodeleie. Da viste det seg at det var litt lite fostervann så det var ikke mulig å snu henne. Og siden jeg hadde kommet fastende til sykehuset så de ingen grunn til å vente med å ta ett keisersnitt.

 

Vi kom inn til kontroll kl 8:30 og kl 13:34 kom en liten jente skrikende til verden :)

 

Var ikke slik vi trodde den dagen skulle bli, men nå er jeg kjempe glad for at alt er overstått og at vi endelig har babyen her hos oss :)

 

En helt FANTASTISK følelse !!!

 

Masse lykke til jenter :)

Da får jeg hoppe over til din baby jeg, men jeg sniker meg nok innom her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med den lille jenta:) Ikke så lenge siden vi var på Ahus på omvisning sammen, og nå har du fått den lille jenta di hjem:) Litt misunnelig:)

 

Du fødte på Kongsvinger eller? Fornøyd med det? Vi har også byttet sykehus til Kongsvinger, så håper det blir bra!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen etter KS?

Må kanskje gjennom det samme selv og ser for meg at man blir ganske redusert etter et KS...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for koselige hilsner :)

 

Jeg fødte på Kongsvinger ja og er fornøyd med at jeg byttet dit :) De hadde god tid der og det var en rolig og behagelig stemning. Siden jeg hadde keisersnitt kunne vi ikke få familierom med en gang men etter ett par dager fikk vi en ekstra seng inn på rommet mitt så kjæresten min kunne være der sammen oss :)

 

Vi dro hjem fra sykehuset etter 4 dager for jeg kjedet meg sånn og var klar til å reise hjem:)

 

Den første dagen etter operasjonen var ganske tøff, men bare jeg klarte å reise meg og begynne å bevege meg ble formen raskt bedre:)

 

Nå 1.5 uke senere merker jeg nesten ingenting til såret. Har ikke hatt behov for smertestillende siden tirsdag og i går gikk jeg 1 times tur :)

 

Nå bare koser vi oss med den lille prinsessen og er begge hodestups forelsket i henne :)

 

Vi ses på dib og lykke til til ale som fortsatt venter på den lille :)

 

 

Fødestøv sendes*********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...