Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har en voksipose som er noen år. Jeg ser at ulldelen er merket rens, men MÅ den renses? Noen som vet? Håper den kan vaskes på ullprogram i vaskemaskinen. Er det noen som vet? Har noen spurt de som lager posen om dette? Håper på svar!
*Hufsa-mamma* Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Dytter litt på denne jeg...lurer på det samme selv...syntes det lukter så ekkelt av ting som har blitt renset...og nå er vel luktesansen suuuper i tilegg!! ikke så lyst å kjøre kjemikalier i gjennom ulla som lille sprelle skal ligge i jeg!!!
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Dette lurer jeg også på... Vet at det ikke er anbefalt å rense ting til nyfødte pga kjemikaliene.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Dytter opp min egen tråd jeg. Suprte om dette også på dinbaby., 1-2 års-forummet der og fikk gode svar. Men jeg vet ennå ikke hva jeg gjør. Tipper jeg prøver en forsiktig, ganske kald vask da jeg ser det er noen flekker på dynen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå