Gjest Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Gutten min på 10mnd slever så utrolig mye. Er klar over at babyer har mye slev, men her fosser det ut døgnet rundt. Kan det ha en sammenheng med at han har så få tenner? Håper på tørrere tider:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Kan være at han har tenner på vei da, ja. Da slever og klør de noe enormt!
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Jo.......men nå har han slevet mye siden han ble født. Og han har bare fått opp to tenner. Men kanskje han får opp enda ei tann snart. Han sliter litt ekstra. Forsvinner denne slevinga når alle tennene kommer opp?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 3 åringen min fikk ikke tenner før han var nærmere ett år, og han slevet en del. Gommene blir hardere jo eldre de blir, så det blir vanskeligere for tennene å komme igjennom. Det kan nok føre til mer sleving. vil jeg tro. Husker ikke når han sluttet å sleve, men mener det kom seg da de første 4-5 tennene både oppe og nede var kommet..
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Da er det bare å vente...... Er så lei av å tørke, bytte klær og vaske på disse smekkene. Takk for svar!
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 samme med minsta...har 3 unger, de to andre siklet lite, men hun her renner det av hele dagen...går med 5-6 bodyer for dagen...smekke drar hun bare av seg.. Gleder meg til det er over...er et spor etter gulvet der hun har krabba..hehe.. Gubben kaller henne "sneglen" :-D
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Hehe, jeg har også ei snegle her, bortsett fra at han er 20 mnd og løper rundt. Må gå over gulvet med moppen daglig bare for å vaske sikleflekker (når sant skal sies så har jeg gitt opp det prosjektet litt nå altså, det får bare være flekkete til siklingen gir seg.) Men mini her har hatt alle tennene i snart et halvt år og han sikler fortsatt like mye, så her er det ikke tennene sin skyld. Jeg vet ikke hvorfor jeg, får bare holde ut og skifte smekker hver halvtime.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå