Gå til innhold

For mye fostervann......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan være farlig/skje hvis en har for mye fostervann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For mye fostervann kan i alle fall være et tegn på svangerskapsdiabetes, men vet ikke om det kan skje noe på grunnlag av det, eller om man bare må følges opp for å finne ut om det er det eller noe annet som er årsaken...

Skrevet

Takk for svar, har ikke fått beskjed om for mye fostervann, men mye fostervann. Ville bare høre hva som kunne være eller gå galt hvis det skulle bli for mye. Har heldigvis ikke savngerskapsdiabetes. :)

Skrevet

Nå er ikke jeg lege/jordmor så ta det jeg sier med en klype salt - slik jeg har blitt det fortalt tyder mye forstervann på at babyen får i seg mye næring, og derfor også "tisser" mye. Jeg vet ikke om det er mulig å få alt for mye fostervann. Snakk med jordmor og spørr dersom du blir engstelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...