Mamma til en prins+spire Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hvordan ser en "vanlig" matdag ut?? Kan man kjøpe ing i vanlig butikk?? Er det gjennomførbart?? Mange som "sprekker"? Hva koster "hele pakken" pr mnd??
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Vanlig dag her froskost: egg og bacon lunsj: som regel ikke noe, da jeg sjeldent er sulten middag: Kjøtt, fisk, kylling (rent kjøtt) grønnsaker (gjerne brokkoli), og saus kvelds: som regel ikke noe da heller, men omelett, salat, knekkebrød (med 5gr karbo) med masse pålegg. Drikker masse te, vann, pepsimax.. Japp, det er gjennomførbart! Jeg har sprekt MANGE ganger, men har til nå gått ned 9 kg. Denne uka er det STRENGT! Ingen utskeielser, what so ever!!!! Eneste som koster er tablettene, de får du kjøpt på www.ketolyse.no, eller på utvalgte apoteker...
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 2 mnd, inkluderyt desember, med julebord, julemiddager her og der, nyttår, bursdager, min egen inkludert (da en del alkohol) and so on.. så jeg er fornøyd
blittmamma07 Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 så bra da! men har du vært skikkelig nøye met maten hele veien?
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Nja.. Jeg har IKKE spist poteter eller ris, men det har hendt at jeg har spist bittelitt spaghetti, brød og rundstykker. Sistnevnte i jula, da svigermor hadde "juleferie" fra dietten (hun går på dette hun og), så da var det ikke så mye annet alternativ. Så 2 uker i desember ble den IKKE fulgt... Så nei, har vel ikke vært kjempenøye! for 2 uker siden var jeg slavisk i 5 dager, da gikk jeg ned 2.5 kg, så det gjelder bare og holde ut...
Mamma til en prins+spire Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2008 Takkfor svar:) Lurer videre...kan man spise eks fiskepudding, fiskekaker ol eller er det kun ren fisk?? Beat du pakken på nett?? Hva anbef du meg å kjøpe, hvilken pakke?? Klem
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har ikke kjøpt noen pakke, jeg har kjøpt boka, og pillene og de stiksa. Det er 2 bokser med tabletter man "må" ha. Du KAN spise alt, men du må regne ut karboinnholdet. Fiskekaker inneholder vel i snitt 3-4 gr karbo per kake, og fiskepudding er vel 4-5 gr pr 100 gr. Så det er det rene kjøttet og fisken som er fri for sånt Har bestillt på www.ketolyse.no ja
Mamma til en prins+spire Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2008 oki tusen takk for svar!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 MÅ man ha de tablettene når man går på ketolyse? Og de urinstixene kan man kjøpe vanlige urinstix på apoteket eller??
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. februar 2008 #12 Skrevet 4. februar 2008 Må og må.. man KAN klare det uten, jeg gikk på den i 3 dager før jeg fikk de i posten, og det gikk greit, MEN de inneholder jo det du ikke får i deg fra kosten, som er ganske viktig. Jeg begynte og bli svimmel og ekkel pga mangelen på de vitaminene de inneholder.. Så jeg vil anbefale deg og kjøpe de. Noen apotek selger disse stixa, men det er ikke "vanlig" stix nei, de måler ketoseverdien i urinen..eller noe i den duren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå