Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har bestilt time idag, men spurte ikke etter prisen. Naboen tok modnings akupungtur før sin siste og betalte 300,- så jeg regner med det er det jeg må ut med. Vitsen med det er vel å modnes slik at fødselen går kjappere.
majatv Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Tenkte jeg skulle prøve det..om noen uker. Koster 300 kr for første gang og 200 kr for de neste også skal det visst gjøres 2 ganger i uka fra uke 37. Vitsen er at det kan forkorte selve fødselen med 2 timer og at man mest sannsynslig slipper å bli satt i gang kunstig. Fødselen skal starte av seg selv og det gjerne rundt termin datoen. De har visst gjort undersøkelser på dette og skal visst være noe i det...så jeg prøver...går hjemme uansett så er greit å ha noe å fylle dagene med! :-)
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Betaler 300 kr gangen. Jeg legger ut denne linken igjen:http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.3996018 -for å få kortere fødsel -lavere risiko for å gå på overtid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå