Gå til innhold

kloster-jensen i arendal


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært hos han bare for å sjekke kjønn??går d ann??

å noen som vet å mye han tar for d??

har bare lyst til å være helt sikker på kjønnet for første ul trodde ho d ble ei jente mens når jg var på den andre ville han ikke sjekke d!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann.. svigerinna mi har vært hos han, og tror ho gikk dit mest for å få sjekket kjønnet. gikk helt fint. selv gikk jeg til kåre leikanger for å få sjekket det, og det gikk også veldig greit!:)

 

Skrevet

Jeg går hos han,en kjempe flink lege... Viser deg absolutt alt,og er veldig nøye... Ja d gjør han sikkert,e betaler 50 kr gangen hos han,og d er d verdt...

Skrevet

Har ikke selv vært der,men kjenner andre somhar brukt han.

Hos han kan du få time bare for og sjekke kjønn + at han er ikke dyr som jeg har forstått:=)

 

Skrevet

Er dere fra Arendal... Tid har dere termin??? Jeg har 8 mars

Skrevet

takk for svar=)

tror jg må ta en tlf til han da=)

Skrevet

jeg er ikke fra arendal men skal føde der=)

jeg har termin 28 mars

Skrevet

Er ikke fra arendal men skal føde der.

termin 19 feb:=)

Skrevet

jeg er fra arendal.. har termin 26.april..

 

Skrevet

Hei!

 

Jeg lurer bare litt på denne Kloster-Jensen?

Er det en privat praktiserende lege som tar ultralyd? eller holder han til på sykehuset?

 

Hva koster det å gå til han kun for å sjekke kjønn, jeg er så nysgjeriig

 

Takk for svar

Skrevet

Privat allmenn lege vis jeg ikke tar helt feil.

Han holder til ved kaia i arendal...Arrester meg vis jeg sier feil?

 

han har drevet i mange år så han er nok trygg og gå til viss det var det du lurte på:=)

 

Skrevet

han holder ikke til på sykehuset men med brygga en plass i arendal=)

d er alt jg vet hehe

Skrevet

ok..

Jeg har jo ikke han som fastlege, så jeg lurte på om det bare var å ringe å bestille time:)

 

Skrevet

Ja,du kan det.

bare ring og hør om det har en ledig time til UL:=)

Skrevet

Han holder til på Grandgården i Arendal,han er kjempe flink og han tar 50 kr gangen du er hos han,og d er bare å ringe å bestille time... Han jobba på føden på sykehuset lenge,men nå er han der nede.... Du kan kjøre ned ved barbu der,så tar du mot byen,og der ligger en svær byggning som står grandgården på,så er han i 4 etasje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...