nr 4 er her<3 Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 noen som har vært hos han bare for å sjekke kjønn??går d ann?? å noen som vet å mye han tar for d?? har bare lyst til å være helt sikker på kjønnet for første ul trodde ho d ble ei jente mens når jg var på den andre ville han ikke sjekke d!!!
Candygirl_ Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 heisann.. svigerinna mi har vært hos han, og tror ho gikk dit mest for å få sjekket kjønnet. gikk helt fint. selv gikk jeg til kåre leikanger for å få sjekket det, og det gikk også veldig greit!
Princen min Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Jeg går hos han,en kjempe flink lege... Viser deg absolutt alt,og er veldig nøye... Ja d gjør han sikkert,e betaler 50 kr gangen hos han,og d er d verdt...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Har ikke selv vært der,men kjenner andre somhar brukt han. Hos han kan du få time bare for og sjekke kjønn + at han er ikke dyr som jeg har forstått:=)
Princen min Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Er dere fra Arendal... Tid har dere termin??? Jeg har 8 mars
nr 4 er her<3 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2008 takk for svar=) tror jg må ta en tlf til han da=)
nr 4 er her<3 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2008 jeg er ikke fra arendal men skal føde der=) jeg har termin 28 mars
Lille`mor & lillebøll Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Er ikke fra arendal men skal føde der. termin 19 feb:=)
Candygirl_ Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 jeg er fra arendal.. har termin 26.april..
lykkeliten82 Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 Hei! Jeg lurer bare litt på denne Kloster-Jensen? Er det en privat praktiserende lege som tar ultralyd? eller holder han til på sykehuset? Hva koster det å gå til han kun for å sjekke kjønn, jeg er så nysgjeriig Takk for svar
Lille`mor & lillebøll Skrevet 4. februar 2008 #12 Skrevet 4. februar 2008 Privat allmenn lege vis jeg ikke tar helt feil. Han holder til ved kaia i arendal...Arrester meg vis jeg sier feil? han har drevet i mange år så han er nok trygg og gå til viss det var det du lurte på:=)
nr 4 er her<3 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 4. februar 2008 han holder ikke til på sykehuset men med brygga en plass i arendal=) d er alt jg vet hehe
lykkeliten82 Skrevet 4. februar 2008 #14 Skrevet 4. februar 2008 ok.. Jeg har jo ikke han som fastlege, så jeg lurte på om det bare var å ringe å bestille time:)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 4. februar 2008 #15 Skrevet 4. februar 2008 Ja,du kan det. bare ring og hør om det har en ledig time til UL:=)
Princen min Skrevet 4. februar 2008 #17 Skrevet 4. februar 2008 Han holder til på Grandgården i Arendal,han er kjempe flink og han tar 50 kr gangen du er hos han,og d er bare å ringe å bestille time... Han jobba på føden på sykehuset lenge,men nå er han der nede.... Du kan kjøre ned ved barbu der,så tar du mot byen,og der ligger en svær byggning som står grandgården på,så er han i 4 etasje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå