Ixe-mix Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Var på A-hus igår kveld. Fordi at jeg syntes d var litt mindre liv de 2 siste døgnene. Da ville de kontrollere så alt var bra. Fikk da stark og iskald saft, så ble det satt bånd rundt magen min som målte hjertelyd og så spark. Etter det fikk jeg ultralyd. Det var litt spennt men alt var bra med den lille gutten vår. Fikk vite han allrede veide 3500 g, da håper jeg han ikke blir så lenge der inne. Jeg skulle hære av meg hvis jeg fortsatt syntes det var lite liv, så jeg må fortsatt kjenne etter. Hun sa att grunnen til lite liv, jeg ikke speciellt sulten og mye kynnerer kunne være at fødselen nærmer seg. Håper det.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Lykke til videre da! Håper det er no på gang snart..
Ixe-mix Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 Tusen takk! Man kan alltid håpe, det er barn nr 3 så noen sier d kan ta tid. Håper d ikke skjer med meg bare.
UngVoksen-over termin Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Godt å høre! Venter også nr 3 - og merker at han er roligere nå. Veldig mye roligere! Men de to siste nettene har jeg hatt falske rier. Det har vært regelmessig med 6-8 min mellomrom i 2-3 timer - men så gitt seg igjen. Kjenner det godt nedover så regner med han kommer snart ut... har termin om en uke.. :-) Når har du termin? Lykke til!!!
Ixe-mix Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2008 jeg har termin om 10 dager. Den 14 februar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå