Gå til innhold

Bruk av wild yams krem, hemmer den eggløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest det en plass, at man må vite nøyaktig når man har eggløsning for at hvis man begynner for tidlig å ta den kan den hemme eggløsningen, stemmer det? På flaska står det at man skal begynne på dag 12, men tror ikke jeg har eggl før dag 14-15. Har nok litt kort lutealfase derfor skal jeg prøve med tilskudd av progesteron.

Holder det at jeg smører en gang for dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gikk på wild yam capsler å di skulle jeg ta hver dag:)

Skrevet

dette stemmer, iallefall av det jeg har hørt... test med el tester også fort el er over smører du deg med denne :)

det funket på meg, prøvde 13pp før jeg så prøvde sånn krem, womens care krem da, og det klaffet den pp`n :P

vet ikke om det er derfor da, men er jo lov å håpe :)

Skrevet

ok flott at det funka for deg:) Tar eggl.tester fra clearblue, men når begynte du, var det dagen etter du fikk pos eggl.test eller venta du 2 dager? På pk står d jo at innen 48timer etter pos eggl. test kan man forvente å ha eggløsning..

Skrevet

Du må være sikker på at EL er over før du tar WY da den kan hindre EL faktisk. Det gjør du greit hvis du temper, hvis ikke er det vel greit å vente to dager etter EL-test sånn at du trolig har hatt EL. Men ville anbefalt å tempe.

Skrevet

ok skjønner. men jeg smurte litt i formiddag på hånda, er på dag 12 i dag, neg eggl.test. Tror dere det blir kluss nå? Men har jo kun smurt litt... er vel 2-3 dager til eggl. enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...