kungfupanda Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Noen av dere som har den eller kjenner noen som har den? Erfaringer?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Dem som jeg kjenner som har den senga er veldig fornøyde.Har bare hørt posetivt om den! Også er den veldig praktisk fordi du ``bygger`` den ut som barnet vokser. Ser det er mange som selger på finn.no blandt annet. kanskje du burde se der først,prisen på stokke senga er gangke høy:=/
Piken på landet Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har den. Grei den, men ikke verdt så mye penger. Senga kan bygges ut etterhvert, men skal en ha mer enn et barn, så må en jo likevel ha mer enn en seng. Nå er vesla 2,5, og nå skulle vi i grunnen bygget ut senga til neste trinn, men vi får ny beibi om 2 mnd, så da vil vi jo bruke stokken til nykommeren. Så vi må jo likevel ut å kjøpe barneseng. Siden stokke er så spesiell i fasong og utforming, er det jo kun stokke sengehimmel, stokke sprinkelbeskytter og stokke madrasser som går ann å bruke i den senga. Å alt av slikt tilbehør koster FLESK! Det som har vært største fordelen, er at senga har hjul. Det har vært greit siden vi har alt på et plan.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Vi har den til datteren vår. Vi fikk den i gave, hadde nok aldri brukt så mye penger på en seng tror jeg. Den er fin og litt spesiell. Og madrassen som følger med er veldig god. Jenta vår er hvertfall veldig glad i senga si. Og så er det jo greit at den kan bygges ut ettersom barnet vokser. Men det er jo dyrt å kjøpe det som skal til for å bygge den om også. Men vi kjøper ikke lik seng til nr 2. Der blir det nok ei vanlig IKEA sprinkelseng tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå