storebror og junibaby=) Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 liker ikke være ute i snøen.Ikke noe er morro.Ikke ditt og ikke datt*sukk* Går bare og griner etter mokk(smokk) Så ender jo med at ute turene våre er korte,ikkeno morro å være ute med hylende unge. Vil ikke skli,ikke hjelpe til med å måke snø,ikke leke i snøen,Noen tips?mulig han føler seg hemmet av alle klærne7votter ol? han er 2 år
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Vet ikke om det er det som er problemet hos dere men har akkurat snakket med barnehagen ift bekledning ute(skulle kjøpe nytt og ba om råd ift hva de så var best for barna), og de sa at de så tydelig at de som hadde "billigere" dresser og sko som var tykke/stive osv var de barna som hatet å være ute. Gråter og ville bare inn. Særlig for de minste barna 1-3 år var dette et problem. Kjipt at han ikke vil være ute, det er jo moro å base i snøen :-)
storebror og junibaby=) Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 er nok ikke der problemet ligger nei....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Kanskje han rett og slett ikke liker å være ute. Knerten blir snart to og elsker og være ute. Han blir helt krakilsk når vi skal inn. Han har en forholdsvis billig dress ) men den hemmer han på ingen måte. Han bare elsker uteaktiviteter. Storebror er ikke sånn, han kan godt være inne.... Til våren blir det bedre, er ikke sikkert han er helt fortrolig med vinteren ennå, har jo ikke opplevd så mange ennå :0))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå