Piipii Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Vi skulle egentlig har stekte fiskekaker med gulerøtter og makaronnistuing. Men så leste jeg et innlegg om pai her så fikk så lyst på det, hehe, så vi får se:)
♥Cherrypie♥ Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Fullkornspaghetti fra Barilla, Sopps spaghetti saus (på glass), kyllingkjøttdeig stekt med sjalottløk oppi å blandes med sausen på slutten av steketida! Tar 10 min å lage å dritgodt;-) Forresten alle coop,prix osv har prior kyllingkjøttdeig til 19kr!;-) go middag!
mamma >to gull Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 medisterkaker,poteter og grønnsaker (rester fra igår..)
furia Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 kylling med thaiwok og sweet chillisaus + evt ris. Jammi... Barna kan evt få kylling/ris og grønnsaker fra woken )
Mikkemafian Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Fiskegrateng i dag... Med poteter og gulrøtter til..
Mammat4 Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Skinkestek, poteter, surkål og gulrøtter (rester fra i går her også).
Alba44 Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Fiskeboller i hvit saus med poteter og grønnsaker + masse karri på. Nam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå