¤2småtroll¤ Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Sitter her og er litt urolig....minsten på 16 mnd har ikkje vært seg sjøl idag! Han har vært kjempe rolig idag, og vil bare kose (koselig d selvfølgelig), brekker seg veldig masse når han spiser, og tidligere idag satt han og rista på hodet, og fikk en skjelving. Han har ikkje feber! Sitter og lurer på og ringe og snakke med lege,men ungene har vært sjuke for ei stund siden, og jeg ringer ganske fort til lege, så de må nå tro at jeg er verdens mest overnervøse mor... Men sånn som han er idag er ikkje likt min unge i hele tatt!
Tassen79 Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Kanskje han har vondt i halsen, i og med at han brekker seg når han spiser. Passs på at han får i seg veske og gi han masse kos. Dersom han får feber ville jeg tatt kontakt med legen.
mammaigjenkanskje Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Min sønn er like gammel, og akkurat slik er han når han har vondt i halsen!
mum&boyz Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Han er vel ikke frisk stakkar... er vel like før han begynner spy høres det ut som.. Men er du veldig urolig må du jo bare ringe lege, er jo du som kjenner barnet best!
¤2småtroll¤ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2008 Tusen takk for svar! Har snakka med legen, skal oppservere han. Trur ikkje d er halsen, han har hatt d før og da spiste han enda mindre enn nå, og drakk mindre. Han drikker bra. Jeg får se hvordan han er når han våkner, og vurdere litt da!
Sylwania Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Kanskje han er kvalm? Det går jo mye spysjuke rundt om i landet nå.
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Har han fått alle tennene enda? Kan jo utarte seg forskjellig når de kommer, om ikke jeg husker helt feil.. god bedring til veslegutten din. Ikke godt når de minste er sjuke.
Fullrulle86 Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 siden han rister på hodet kan det jo være at han har litt øreverk? kanskje han rister på hodet for å få det bort liksom? trenger ikke ha feber for en begynnende øreverk.. se etter om han tar seg til øret eller noe:o) God bedring til gutten din!
siste"mann" ut Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Ja, sjekk ørene hans. Hvist han rister på hodet kan det jo hende at han er tett i ørene og har begynnende ørebetennelse. han trenger jo ikke ha feber fordi om han har ørebetennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå