Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Tok den ut av fryseren på fredag for å bruke den til middag, men så ble det forandring i planene. Har helt glemt at den lå i kjøleskapet. Kan vi bruke den i dag, eller er det bare å kaste den?
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Lukt på den! Du finner fort ut om den er spiselig! Og husk å stek den godt hvis du skal bruke den =)
mamma-til-2-jenter Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Var det fersk kjøttdeig som var fryst? Når er utløpsdatoen da? Hvis utløpsdatoen holder og det var fersk kjøttdeig burde det gå greit. Men hvis ikke ville jeg kastet den.
grå :) Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 bare spis. holder noen dager til om den ikke var veldig nær utløpsdatoen da du fryste den ned.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2008 Oj, utløpsdatoen var visst 18.januar, men den har ligget i fryseren hele tiden fram til fredag...
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Vi tok ut kjøttdeig onsdag og spiste den fredag den var ihvertfall like god. Tror ikke det er farlig at du spiser den jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå