Gå til innhold

Er det noen som er kvalme her? i uke 34-35

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynnte hos meg for 3 dager siden er kvalm og uvel..hvor vanlig er det i siste del av svangerskapet blir nesten litt redd at det kan være noe galt. Var bare litt kvalm i første trimester og ikke vært noe plaget før nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme har skjedd med meg. Kvalm, uvel og dårlig matlyst. Har hatt det sånn frem og tilbake i et par uker tid nå. Er 36+3

Skrevet

35+4 her og har vært kvalm en stund. men i helga tok det seg opp...

Natt til søndag fikk jeg også vondt i hode, men det ga seg utpå dagen..

Men den kvalmen har sittet siden jeg ble gravid, men ikke alltid jeg merket den...Men nå på slutten legger jeg godt merke til den...Blir mer dårlig av å tenke på det...Men heeey, snart ferdig=o)

Skrevet

Jeg har vært kvalm, uvel, dårlig matlyst og slapp siden jeg var 30+6. Har det hver dag, men varierer litt i styrke. Er 36+0 idag.

Skrevet

Jeg var også kvalm når jeg var kommet så langt. Innbilte meg at det var pga det ikke var plass til maten i magen:-) For jeg følte meg samtidig helt proppet når jeg hadde spist.

Nå er jeg 39 uker på vei og er ikke kvalm lenger. Det gav seg for noen uker siden, nå har magen sunket litt ned så det kan godt være det nå er blitt litt bedre plass til maten.

Skrevet

er 34+0 i dag.....

har vært små svimmel og kvalm 1 uke nå.... matlysten er ikje helt på topp... føler meg mett dagen lang, da babyen ligger langt oppe..... spiser lite da jeg blir fort mett.....

Skrevet

Jeg er i uke 33 nå og har vært kvalm og uvel i hele svangerskapet. Hadde hyperemesis til uke 26 og har bare vært dårlig/spydd noen ganger for dag etter dette.

Skrevet

Var veldig kvalm de første 4 månedene, men det ga seg. Kvalmen kom tilbake i forrige uke, men ikke på langt nær så ille som det var i starten av svangerskapet. Er i uke 34, forresten.

Skrevet

Jeg også har fått igjen kvalmen de siste ukene. Kaster stadig opp. Kvalm fra morgenen til langt ut på dagen. Sukk!

I uke 39 nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...