15.mai :) Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hvor på kroppen ble nålene satt. Hvilke punkter skal stimulere modningen?
Har to herlige gutter! Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 hei fåtti ankel hender ryggog hodet.. noen er for bekkenet og andre for morkaken tror jeg
Filippa K Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Fikk i dag, en nål på magen, to på leggen, to på føttene mellom stortåa og tåa ved siden av og to på hendene mellom tommel og pekefinger. Snåle greier!
15.mai :) Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 Er ikke det litt merkelig at dere har fått på så ulike punkter da? Hvem føler at det funket? og hvor fikk dere nålene? Og dere som ikke har fått noe ut av dette hvor ble nålene satt da? Har på følelsen det er veldig forskjellige teorier om de ulike punktene og jeg tror at det faktisk skal fungere veldig bra, bare man treffer riktig.
inakvad Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Det er litt forskjell på akupunktører. Hun jeg går hos er veldig opptatt av hvordan jeg har det akkurat nå og hvordan nålene hun har satt tidligere har virket (nå har jeg vært til modning for første gang i dag da, men hun jobber stort sett sånn hele tiden, og i dag spurte hun om nedtrykk og murringer). Jeg har også fått mellom tommel og pekefinger på begge hender, begge legger litt nedenfor kneet, på innsiden av den ene leggen litt lenger ned, mellom storetå og den ved siden av (litt ned på forten), mellom de to tærne ved siden av storetåa(helt oppe-men dette er for halsbrann, tips hvis noen har det) og litt nedenfor den ene lilletåa(det er et bekkenpunkt som åpner opp bekkenet). Det avhenger litt av hvor langt man har kommet i svangerskapet også og jeg regner med at det også er en av grunnene til at det er mange forskjellige punkter som blir brukr. Jeg er i uke 35.
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Da har jeg også hatt min første time. Fikk nåler mellom stortå og neste tå, på innsiden av legg langt nede, på utsiden av leggen lenger oppe, en mellom tommel og pekefinger, samt tre i øret. Hvor nålene settes avhenger jo av både hvor langt du har kommet i svangerskapet (hvor intensivt du skal modnes) og om det er andre ting som skal behandles, det er jo en helhetsvurdering (tror jeg). Blir spennende og se om det har noen effekt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå