Gå til innhold

Yves Rocher

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk katalog i dag, mye billige produkter, noen som kan anbefale noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes parfymene lukter billig!

Men er en dusjsåpe derfra som jeg elsker. Lukter svakt kokos, husker selvsagt ikke hva den heter da...Er i Jardins du Monde serien....

Skrevet

Stort sett er kremene fantastiske, Arnica håndkrem kan man ikke leve uten...

Men jeg jobbet engang på et sted som er lageret til YR i norge, og ved en anledning gikk det en parfymeflaske i gulvet.

Gulvet var malt med sånn jernholdig malíng, til betonggulv /jerngulver på båter osv og da den malingen kom i kontakt med parfymen løste den seg opp...

Tar ikke YR parfyme på halsen etter det.....

Skrevet

Liker godt endel av "aftersun" produktene..lukter veldg godt :-)

Skrevet

Det er fordi det er sprit i parfymen - og det er det i all parfyme. Sprit løser opp maling, det er ikke noe merkeligere enn det.

Noen tror at babyolje er "sterkt" fordi man kan rense bort oljemaling fra f.eks hendene med den, men det er kun fordi olje lører opp olje. Det er det samme om du bruker babyolje eller olivenolje.

Men enig i at de ikke lukter spesiellt godt.

Jeg liker Munoii (eller hva den nå het) - den serien med kokos og gardenia, både oljen og dusjsåpen.

De har en del gode kremer.

Skrevet

Jeg har vært kunde/bruker av yves rocher i snart 10 år:)

Jeg bruker fuktighetskremer, rensemelk (for normal/tørr hud), øyensminkefjerner (sånn som du må riste sammen, blått og blankt innhold), håndkremer og solkremer. Er avhengig av disse produktene, gode priser, på gode produkter. Liker ikke parfymene. Bruker dusjgeleer, evt håndsåper. Bruker ikke sminken, har vel ikke prøvd den npe særlig, eller ikke blitt så kjempefornøyd, så gidder ikke å bruke det...

Skrevet

Jeg er fullstendig klar over at det er alkohol i all parfyme, men dette er altså ikke NORMAL oljemaling eller liknende det var snakk om....

Jeg har fjernet masse ting selv jeg med parfyme, men den der typen maling skal ikke kunne fjernes med stndard parfyme hverfall.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...