Gå til innhold

en fot eller arm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei jenter!

lurer på noe... nå er jeg 26+2 og har fått en fin mage som vi koser oss med:) ser når han beveger seg og kjenner godt sparkene begge to. Men så¨spør folk: hvordan ligger han nå? er dette en fot? er dette en arm? ... Jeg kjenner og kjenner og klarer ikke å kjenne hvordan ongen ligger og hva som er hva... er det vanlig på dette stadiet??

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klarer du å kjenne kroppen? resonner deg fram til rumpa og da vet du hvor fotene er... her ligger rompa på ene siden nede i magen med fotene rett opp i ribbeina mine.. ingen armer som er sååå lange:p

Med forrige mann kunne jeg ta tak i fota på han når han sparka, men husker ikke hvor langt jeg var i svskapet da..

Skrevet

kjenner en klump, og ser på sparkene hvor på magen hvor de er.. syns det er utrolig vanskelig å vite om det er rumpe eller hode eller hva det er!

Men kjenner man ikke armene, fordi de er kortere??

Skrevet

hehe, ikke så lett..

det som er lengst fra "klumpen" er fotene... hos meg er også sparkene kraftigere enn "slagene" fra hendene..

men kommer jo sef veldig ann på hvordan bebisen din ligger:S

Måtte kjenne litt på min bebis nå, og nå har han lagt seg med ryggen mot meg og fota trekt opp! Så jeg kjenner bare en klump, mulig jeg kjente hendene over hodet..

Vær ikke redd for å kjenn på magen=) du klemmer ikke i stykker bebisen!

Skrevet

nei nå får jeg en sånn "jeg er en dårlig mor" følelse over meg, sånn som alltid er på TV... stakkar babien min, mamman vet ikke hvor han er engang! kjenner og kjenner, men får det ikke til!

Skrevet

Hehe...

Fordelen med å ha barn i magen er faktisk at da vet du hvor du har dem;)

Verre når han blir 2år og du ikke vet hvor han har stukket av=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...