Duracella Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Ja, he he, det setter egne små problemer i perspektiv! Problemet i dagens episode syns jeg er at han typen har funnet seg kone som er altfor lik mora hans. De er like ekle og vanskelige begge to!
~sjiraff~ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 Har liksom ikke skjønt kjernen i uenigheten jeg da... Hvorfor har de klikket helt på hverandre?!
☆Anonymia☆ Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 hahaja ,gleder meg like mye til det hver dag.. er jo sinnsyke noen av de som er med.hahaha =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå