Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Var på kontroll i stad, og jordmoren trodde at hodet hadde festet seg... Er ikke dette litt vel tidlig? Men hun skulle skjekke nøyere neste gang... Noen som har opplevd det samme, eller erfaringer med det? Hun trodde at fødselen ville starte før termin...Håper det, men ikke altfor tidlig!
sillaa Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hei på deg! Det er ikke uvanlig nei, det er bare bra den lille snur seg riktig før det blir for trangt. Jeg har termin i 27.mars, og den lille i magen hadde festet seg da jeg var på kontroll 9,januar. Og har ligget slik siden:) Ingen tegn på fødsel her iallefall.
Brunetta =) Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Hodet til barnet var festet når jeg var 30 fullgåtte uker. Jordmor trodde kanskje at jeg ikke kom til og gå til termin, men det er mange som har gått over termin også fordi om barnet er festet tidlig. Jeg håper på fødsel tidlig jeg da. Er 31 fullgåtte uker nå.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 ok... ble litt klokere nå. lykke til alle sammen.... vi er snart i mål. akkurat nå sitter jeg å gråter, er så vanvittig sliten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå