mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Enten vil du ikke ha pm fra meg, eller så er postkassen din full ))
dritgrei hei hei! Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 ok.... ha ha ha ha dette ler jeg av :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 nå da... nå kan du sende meg hemmelige oppskrifter på nydelige rette som ingen får smake, og små hemmelige oppdrag som jeg kan utføre og tjene meg styrtrik på og andre små hemmeligheter som jeg kan legge i en skattekiste .... det gleder jeg meg til ;-)))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 Nå har du en pm, vel og merke uten oppskrift. For det er jeg ikke så god på. Men kan mye annet da.
dritgrei hei hei! Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 :-)... nå skal jeg legge dritgreijenta, for heiing kan du i alle fall!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2008 Og jeg kan synge....so ro lillemann nå er dagen (nesten) over.....alle barn i alle land ligger nå å sover..
dritgrei hei hei! Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 det må ha hjulpet for nå ville hun ut, og der skal hun få bli noen timer tenkte jeg :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2008 Så bra. Uthvilt liten dritgreijente, er bedre enn trøtt og sliten liten dritgreijente....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå