Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hei, jeg har lurt på om jeg skal la jenta være hos pappan sin på jobb mens jeg gjør forskjellige ærender. Tenkte da at jeg kunne pumpe meg og la pappan mate hvis jeg ikke var tilbake i tide. Men kan den oppbevares i romtemperatur bare for noen timer? Eller skal den avkjøles med en gang? Og hvis den kan oppbevares i romtemperatur, må den varmes da?
*smula* Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 ammehjelpen.no skriver 6-8 timer i romtemperatur (gjelder melk som ikke har vært frosset) Når jeg varmer melk, tar jeg varmt vann fra springen i en bolle og setter flaska oppi der.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 ok, supert da er det jo ikke noe problem! takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå