Gjest Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jeg kan ikke fordra sånne kjøpekostymer, som er av dårlig kvalitet - og som regel laget av brannfarlige materialer - og bidrar til et vanvittig kjøpepress. Og så er det utrolig gøy at jr får kostymer som ingen andre har. Artig å sy er det også :-) Aldri "kjøpekostyme" her i huset - hehe. Flere med sånne prinsipper ?
___ Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Har vel det som et slaks prinsipp, men det er et prinsipp jeg regner med å bryte enten forde jeg ikke rekker å gjøre i stand noe, eller fordi jentene senere får sterke ønsker om å være som alle andre. Før eller senere kommer det nok et kjøpekostyme inn her også ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har gjort det, og skal gjøre det igjen her er det ikke karneval før 15. men jeg skal sy kostyme da også. artig å ha noe som er ordentlig som kan brukes flere ganger. Jeg sydde et ridder kostyme i fjor, og han ble så fin. så nå har han brukt det tre ganger, og kler seg ut gjevnlig med det hjemme, neste gang skal de være eventyrfigurer, så da må han velg e hva han vil være før jeg syr noe som helst :-)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 ååååå.....hadde jeg bare kunnet sy så hadde jeg gjort det! hater å kjøpe hver minste ting!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 he he he... jeg har ikke sagt at jeg kan sy, jeg bare gjør det likevel! inegn av sømmene er yndige og rette, men kostymet er flott uansett! en god ide og rette linjer så går det fint vettu :-)
___ Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Det er jo ikke som å sy vanlige klær. Mye kan faktisk gjøres med stiftemaskin, lim og tape. Bare prøv så ser du e det går fint. Jeg kan heller ikke sy, men kostymer får jeg til likevel.
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Både og...får gjerne mamma til å sy..jeg er ei kløne med symaskina..hehe..
Kebbelife Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Jeg kjøper ikke ferdige kostymer på Nille el.l. men jeg gidder sjelden sy heller. Jeg setter sammen ting vi har og kjøper litt småting og syr gjerne om ting. F.eks. laget jeg et søtt Lille My - antrekk ved å sy om en rød herregenser og en rosa strømpebukse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå