babysjuk82 Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Og ble ik så my klokere.hun sa ik grunn t smertan.tok gyn.og hun sa alt så bra ut:-) men ho sa og at d va en fare for og miste enda.men er d vanli at de sier det eller? Skal få tim t ul om 3-4 uker.lemge og vente.blir ikke beroliga før eg ha vært på ul. Fikk en prevensjon lekse ja.hu spurte:kordan har d her sjedd da?? Dumt spm! Forklarte situasjonen.og sa eg va nervøs for og gå dit.men ho sa d trengt eg ik være,hu ska da ik kjefte på meg sa ho.ho har ik lov t d el da.men dn prev leksa kojn ho spart seg.vet alt om d. Håper dette går bra:-)
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Så godt å høre at deg gikk ganske greit. Viss hun sa at alt så bra ut så er iallefall det et godt tegn. Skjønner du er nervøs for de neste ukene. Viss du greier det kan du jo prøve å trøste deg selv med at viss det er meninga at det skal bli noe så blir det. Jeg vet at det ikke er særlig trøst når en står midt oppe i noe men har hvertfall hjelpt meg veldig å tenke sånn etter min sa for snart 2 år siden.
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Sa bra at det gikk greit. Men, hvorfor i all verden gav hun deg en prevensjonsleksa? Spira de har sikkert klort seg godt fast. Ikke lenge og du skal se h*n :-) Gled deg til det og prøv å tenke positiv
babysjuk82 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 Gler meg t ul eg.kan ik se så my så tili men.gle mg t og se:-)
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Hvor langt er du på vei da, dersom det er tidlig med ultralyd? Og hvorfor en tidlig ultralyd? Lykke til!
babysjuk82 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2008 Nå er jeg 5-6 uker. Får tidli ul pga eg har hatt betenlse i livmora i november,og har smerta enda,og pga eg har en del celleforandringer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå