Gå til innhold

Normalt? Farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snart 28 uker.

Pulsen slår jevnt, men kan forandre hastighet mens jeg bare sitter i ro..

Er dette normalt?

Kan det ha med stress og gjøre?

Ubehahelig, den er også ganske hurtig og av og til kjennes den ganske godt..

Farlig?

Noen som vet?

Jeg både jobber, studerer, har barn fra før, pappan er mye borte siden han jobber på sjøen så håpte kanskje det var stessrelatert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte. Min er også MYE borte og har også barn fra før, så jeg er sikker på at det er stressrelatert. Bra er det ikke, men så lenge BT er ok så får jeg bare beskjed om å ta det med ro. jobber bare 50 % og klarer nesten ikke trene eller går tur,. Jaja, får ta det igjen når babisen kommer:) (jeg er i uke 19)

Skrevet

angående blodtrykket mitt sier de at overtrykket er noe høyere enn forventet, men undertrykket ligger på mellom 60-80.. Jeg prøver å gå tur hver dag for da føler jeg meg faktisk bedre..

Men veldig ubehagelig er det når det står på..

Får håpe det er bare stresset og ikke noe enda mer alvorlig, for da er det uansett mulig å gjøre noe med de.. *sukk*

Skrevet

Jeg jobber foresten 4 dager i uken + mye helg..

Skrevet

Kanskje du burde jobbet mindre? Prøv i periode og se om det hjelper. Syns du jobber mye for å være så langt på vei og slite med BT.....

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Vil helst fortsette å jobbe så jeg får se det litt an.. Kan kanskje ta meg fri i helgene i første omgang..

Jobber på kontor så det er ikke mye fysisk stress men heller psykisk press..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...