Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

To dager over termindato og sitter her superforkjøla. Så og si ikke sovet i natt pga stygg hoste, snørr og vondt i hode.

Nå er hodepina borte, men forkjølelsen virker ikke bedre.

Føler meg som en survete mann som er "dødsyk" av forkjølelsen sin, men det er IKKE gøy å sitte her høyhøygravid med denne formen...

*snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffameg da Lompa75...får sende over noen trøste & god bedringsklemmer til deg da :o)

Skrevet

Føler med deg!!! Det er LOV å syte når man er gravid på overtid og i tillegg er skikkelig syk! Hadde du vært mann nå, ville du vært død.

Ønsker deg masse god bedring!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Takk, dere herlige jenter ;o)

Skal ta meg en varm dusj, gå i pysj hele dagen og bare slappe aaaav...

(Dvs etter at jeg har støvsugd opp alle hårene som katten hadde dratt ut av sitteunderlaget til vesla(reinsdyrskinn). Hår i HELE stua, ja...*ler*

Vurderer å støvsuge pusen også*svupp*)

Skrevet

Æsj..Kjedelig...

Ang. støvsugingen...Kan du ikke bare suge ut snørra da??? Har ikke prøvd men har vurdert det selv en del ganger løpet av en natt...(er en av de som lider av veldig tett nese i svangerskapet...=o( )

Men uff...Håper du blir rask bra igjen da...Du skal jo snart føde=o)

Skrevet

Med mindre dere blør like mye neseblod som meg, så er det jo lov til å prøve "nesehorn" med saltvann for å løse opp litt i elendigheta!

god bedring!

Skrevet

Du har all grunn til å syte! Det må jo være grusomt å gå i fødsel når man i tillegg er syk. Krysser fingrene for at forkjølelsen gir seg før fødselen setter igang.

Jeg er kjemperedd for å bli syk nå. Det går jo så mye, ikke minst er influensaen kommet ... og sliter fortsatt med en møkkahoste fra jula. Nei, det holder å være gravid, trenger virkelig ikke å bli syk i tillegg.

GOD BEDRING!

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...