grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 i følge ultralyd terminen...15 august eller gynokologen min er jeg akkurat 13 fulgåtte uker på onsdagen. men nå ringte jeg sykehuset å hun sa jeg gikk i 12 uke??? skjønner ingenting jeg. så har jeg prøvd forskjellige termin kalkulatorer. å fått 2 dagers mellomrom på termin ut fra første dag mens. som var 8 november. er d noen som skjønner noe av dette?
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har termin 13.august og var på fredag som var 12+2 uker i følge legen min. Men her inne på bim er jeg idag 13+0, og det samme er jeg på babyverden. Du er vel i uke 14 når onsdagen kommer? Jeg tror kanskje sykehuset ikke er helt med på den regningen? Kan det være de regner babyens uker? Ikke lett å bli klok på dette her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå