Gå til innhold

Jeg trenger hjelp...ang venninne.(ble litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært venninne med denne personen i ca 3 år..og de første årene var hun helt super,en fantastisk venninne...vi gjorde masse gøy sammen...men nå det siste året nesten,klarer jeg ikke være med hun..jeg blir så utrolig flau når jeg er med henne og andre (spesielt visst folk nettopp har truffet henne) og hun er så opmerksomhet syk og alle skal høre henne og meningene hennes..er vi på fest sammen må jeg gå på tå hev og passe på at ikke jeg eller noen andre sier noe feil el gjør noe for å irritere henne.for hun er nødt til å lage bråk av det fordi hun ikke klarer å holde ting inne...og jeg er mildt sagt så dritt lei..jeg er ikke sånn selv.jeg må ikke alltid utrykke mine meninger og skjelle ut folk.

det kan godt være jeg er hormonell el noe men det er mye verre nå når jeg er gravid..jeg gjør alt for å ungå henne..jeg ringer henne aldri..det er bare hun som tar kontakt...og det høres kanskje fælt ut men jeg vil ikke ha henne som venninne lengre...vet det sikkert ikke finnes noe fin måte å si det til henne på men......og jeg er faktisk "redd" henne...hun har ett sinnsykt temperamang...er det noen som har noen råd?????jeg er så lei....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid hatt den oppfatningen at så lenge et forhold til et annet menneske ikke gir meg noe annet enn negativitet og er destruktivt, kutter jeg ut.

Man bestemmer selv hvem man vil tilbringe tiden sin med.

Og det beste er å tilbringe den med mennesker som gir deg glede og positivitet i hverdagen.

Jeg har selv kuttet med venninner som har baksnakket meg og andre, eller vært urimelige på andre måter.

Det er mitt råd iallfall=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...