Gå til innhold

Kjære klarsynten :-)


snartmammatil7

Anbefalte innlegg

Håper du har tid til å kikke litt på meg :-)

Jeg har termin 26/7-08, og fødselsdatoen min er 18/7-75

Jeg lurer også på om du ser noe om hvordan det kommer til å gå med de to små butikkene mine. Har jeg gjort det rette?

Og sist men ikke minst, min sønn på 8 år mistet hamsteren sin på mystisk vis i går. Buret var igjen, men hamsteren er sporløst borte vekk. Vet det er en litt rar forespørsel, men klarer du å se hvor den er?

Tusen takk på forhånd

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Badekar fikk jeg opp her. Har dere det?? Kan hamsteren være under? Den har gjemt seg!! Ser det er mørkt og litt trangt! Som i en krok, se bak kjøleskapet også!

 

Du får juli-barn;) Litt før termin... 18. eller 19. kanskje.

Får opp butikker med masse rart i..hihi. Sånn med masse ting i hyller og på vegger. jeg får en god følelse på dette, men du må stå på. Være flink til å reklamere for butikkene! Er du på nett?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Vi har badekar i samme etasje som hamsteren er! Skal lete med en gang jeg kommer hjem. Jeg har bursdag den 18, og har egentlig håpet litt på å få flyttet terminen litt frem, så 18 passer fin fint for meg, he he

Det er masse rart i butikkene mine,det skal være sikkert. I hovedsak brudekjoler og selskapskjoler, men det går veeeldig treigt for tiden, og utgiftene er store. Har akkurat åpnet en butikk i et kjøpesenter, og der henger kjolene som du sier ganske riktig på veggene, i to høyder :-)

Bestilte nettopp baksiden på en buss for 3 år, så jeg har satset litt på reklame nå ;-)

 

Er på nett, ja. Divakjoler.no :-)

Tusen takk for at du tok deg tid.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det mye fint. Som jeg sa i stad, så føler jeg du må satse på å reklamere mer. Jeg kan skrive et aldri så lite innlegg på skravle med link til siden din??

Og om du kan, så gjør du det lettere å se kjolene om man får opp større bilder på siden din;) Føler at den butikken i kjøpesenteret vil gå lettere enn den andre!;)

 

Kan man kjøpe kjolene dine over nett? Ps,,, du får en rask fødsel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode tips :-)

Link på skravle er helt kanon

Jeg har søkt om snitt fordi jeg hadde hastesnitt sist. Kan det være erfor jeg får en rask fødsel? Får ikek svar på søknaden før i april

Jeg har desverre sluttet med netthandel etter at jeg åpnet butikk nr 2. har rett og slett ikke kapasitet

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Floote kjoler du har. Kjenner ei som kjøpte av deg. Får bare håpe jeg blir invitert på noe snart, for da kommer jeg og handler. Ikke noe å si på prisene ihvertfall. I følge klarsynten bør jeg og gubben komme oss mer ut, så da får jeg kanskje bruk for en så fin kjole. Lykke til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, du er hjertelig velkommen :-)

Nettsidene er ikke helt oppdaterte, for vi får inn kjoler (alt for) ofte :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan bli for mye;) Du imponerer stort..med 7 barn!!! og 2 butikker!!!

Jeg syns du skal se ann litt til ang butikkene... det er som om du snart ser hvilken av dem du bør satse mest på og kankje du rett og slett bør revurdere å ha to??

 

keisersnitt blir innvilget... det får jeg hvertfall opp. Føles som om det var derfor du får en rask fødsel..hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk for at du tar deg tid til meg. *stooor klem*

Jeg gir tilbakemelding når jeg vet noe. Om jeg finner hamsteren og slikt.

Ser du kjønn på babyen min? Eldstebarnet har et sterkt ønske som jeg håper blir innvilget :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy! Har en jente og fem gutter. Jenta er eldst, og ønsker seg sååå veldig en lillesøster. Dette blir siste barnet, har jeg lovet. Har søkt om sterilisering i forbindelse med fødselen. Har blitt spådd at jeg begynner og ender med samme kjønn. Har vært veldig dårlig denne gangen, så det lover jo "godt" for det var jeg første gangen også.

Ellers har andre her sett mest jente, og noen gutt. Men to av dem som har sagt gutt, har sagt at hvis det er siste barnet, tror de det er jente.

Skal på ultralyd 26/2, så jeg er ganske spent.

Nå lover jeg at jeg ikke skal plage deg mer ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...