Mamma Mirabell Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hvem skal man ringe til for å få opplyst dette? Finner ikke tilbake til persnr til minsten her
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Folkeregisteret. Da får du brev i posten
pandabjørn Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 da må du ringe folkeregisteret i kommunen din har du ikke fått brev fra de når minsten fikk person nr da??
Mamma Mirabell Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 Takk takk. Joda men rotehuet har rotet det bort
___ Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Du skal ikke få oppgitt det på telefon, men kan godt hende du får det likevel. Jeg har fått personummer til folk som arbeider for meg flere ganger. Det er skummelt hvor enkelt det er. Trenger du det med en gang må du kanskje reise inn og få det personlig.
Mamma Mirabell Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2008 jeg ringte de og fikk det opplest ja. Det var ikke noe problem.Måtte bare gi mitt nr og adr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå