Gjest Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hver gang jeg møter besteforeldrene mine er det et evig mas om at vi må besøke enda mer. Men jeg mener at så friske som dem alle er så kan de jo ta turen selv også. De klager over at de får se oldebarn så lite,men gidder ikke møte opp på bursdager. Da er det unnskyldninger om at det er sååå mange å besøke. Hvor mye besøker dere egne besteforeldre?
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Bestemor og hennes sambo besøker vi stadigvekk. Farmor og farfar besøker vi SJELDEN! De kommer aldri hit, har aldri tatt iniativ til og besøke meg (har vel aldri skjedd utenom bursdag), så de gidder jeg rett og slett ikke og renne ned dørene til. Evig mas der og, om at vi MÅ komme... jaja, de får komme selv da, er jo bare 20 min unna..
mams-til-tre Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 HAr ingen besteforeldre igjen, men jeg har en oldemor jeg virkelig burde besøke mer, men hun bor 20 mil fra meg så det blir ikke alltid så enkelt å få det til. Hun er jo blitt så gammel nå, så jeg vet jeg burde være mer med henne, for hun lever jo ikke for evig!
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Har ingen, så har ikke det problemet... Mannen min har to bestemødre, og den ene besøker vi når vi er på reise, hun bor 3 timer unna. Den andre besøker vi nesten aldri, hun bor på sykehjem og har aldri hatt noen særlig kontakt med familien. Hun bor ca 1 time unna.
☆Anonymia☆ Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 veldig sjelden...mormor og morfar er døde,bestemor er dement,og bestefar er alvorlig syk hanogså,pluss at de bor langt borte..
LegallyBlond Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Besøker dem alt for sjelden... Men de kommer jo aldri her heller, så går jo begge veier. De stiller opp i bursdager da, og om de blir invitert, men aldri ellers. Men nå er farmoren og farfaren min flyttet inn i naboleiligheten til mamma og pappa så nå ser vi dem i grunnen ganske ofte likevel. Sambo er MYE flinkere enn meg å ta med ungene på besøk til sine besteforeldre, så de ser vi oftere.
Koseklompen Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Besøker mormor så ofte vi kan. Bor litt langt unna, så det blir desverre ikke så ofte, noe vi synes er synd, for jeg står mormor nokså nær. Farfar har jeg ikke besøkt på noen år. Jeg ville ikke at veslejenta mi skulle oppleve hvor ille han kan være. Jeg har i alle år latt tingene han sier til meg (jeg er hans hakkekylling og han sparer ikke på kruttet, uansett om jeg er aleine hos han eller om det er andre der og hører).
Koseklompen Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 fortsettelse (trykte for fort) Har alle årene latt det han sier gå inn det ene øret og ut det andre..men mer enn ofte nok har ting han har sagt og gjort ikke passert så lett og jeg blitt såret og ydmyket..
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Har kun farfar jeg og han er rimelig opptatt og stort sett hos kjæresten sin. Ser ham vel en gang i md, han bor jo nært da...han er oftere innom her enn vi besøker ham siden han aldri er hjemme. Farfar og farmor til samboeren besøker vi hver gang vi er innover for å besøke svigers ( hvis de er hjemme vel og merke). ca annenhver mnd. Bestemora bor litt lengre unna, og vi prøver å ta i hvertfall en tur opp dit i året.
grå :) Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 besøker besteforeldrene mine jevnlig. prøver å treffe dem stort sett hver eller annenhver gang vi er hjemme hos mine foreldre. på min mann sin side ser vi omtrent aldri gammelmormor. mest fordi det er såpass langt dit og fordi vi rett og slett ikke klarer å få tid til det med mindre gubben ber seg fri fra jobb en dag ekstra og det er det jo sjelden han kan gjøre. heldigivs har hun mange barn, enda flere barnebarn og mange oldebarn mye nærmere som er flinke til å besøke henne
Strawberrywine Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 jeg besøker mine besteforeldre jevnlig.. jeg skal forresten bare ta en dusj så skal jeg på lønsj hos mormor før jobben hihi...
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #12 Skrevet 4. februar 2008 Mine bestemødre er gamle og på sykehjem. Hadde de bodd nærmere hadde jeg nok besøkt dem flere ganger i uken. Reiser dit et par ganger i året for å besøke momma og bessa. Gode damer:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. februar 2008 #13 Skrevet 4. februar 2008 Besøker min bestemor rett som det er.. Mine to andre besteforeldre ser vi så og si aldri, er ikke så god kontakt der.. Bestefaren til sambo ser vi også rett som det er... Bestemor er også som din, sier at vi må snart komme igjen.. Ho ser aldri sønnen vår o.l.. Hehe..
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 4. februar 2008 #14 Skrevet 4. februar 2008 Min mormor og morfar er vi sammen med en-to ganger i uken. De er super spreke så ofte kommer de gående hit og tar med seg Thea på en trilletur. Vi pleier å reise dit i helgene for verdens beste vaffler!! Samboers bestemor: Skjelden.. Min Farmor: En-to ganger i måneden.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 4. februar 2008 #15 Skrevet 4. februar 2008 En eller to ganger i året omtrent. Har ikke så nært forhold til noen av dem. Har to bestemødre igjen.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. februar 2008 #16 Skrevet 4. februar 2008 Det er ikke så ofte, desverre... Har bare igjen farmor og farfar selv og de er mentalt syke begge to, sure og grinete, kjefter på hverandre og det er alt annet enn koselig å være der. Og hver gang vi inviterer til noe er det bare vanskelig for dem å komme (de skal helst hentes enda de godt kan ta toget eller kjøre selv)
Miss Foster Skrevet 4. februar 2008 #17 Skrevet 4. februar 2008 2 eller 3 ganger for året. Hver gang jeg er hjemme i Norge må jeg dra og besøke de. De har aldri besøkt meg og det forventer jeg heller ikke. Hver gang jeg drar så gråter de da de tror det er siste gang de får se meg - ikke morsomt.
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #18 Skrevet 4. februar 2008 Treffer mormor minst en gang i uka som regel. Farmor treffer jeg et par ganger i året selv om hun bor 15 min unna, vi har ikke det beste forholdet akkurat
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 4. februar 2008 #19 Skrevet 4. februar 2008 Skjeldent det gitt. Er kun når jeg skal tenne lys på gravene deres. De er døde alle 4.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 4. februar 2008 #20 Skrevet 4. februar 2008 Gubben har bestefar da. han er bare verdens beste, han besøker vi hver gang vi er nordover. Også har han dame da så hun er på en måte oldemora til guttungen vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå