Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Har handlet i Sverige og der har dem forskjellige typer velling fra 6 mnd og oppover. Vil höre hvordan dere gjör det? Vi gir så langt, litt skive, banan, fruktpurè og gröt engang per dag..ammer ellers.
Poteto Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 vi gir grøt morgen og kveld. litt fruktpurê eller banan til lunsj og middag i 4 tiden.. ellers er det mme og litt vann skive? er ikke det litt tiligt?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Tror ikke det er tidlig med velling, det finnes jo fra 6 mnd og oppover.. Tenkte en liten flaske i löpet av dagen eller kvelden, alt ettersom... HI
Poteto Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 mente ikke at det er tili med velling, men med skive...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Ahaaa...Leser så fort skjönner du Han har fått to tenner nede og er dessuten litt lei gröt..han får små biter, spiser ikke så mye enda men greit å begynne. Flere her sier at de begynner med skive når de er ca 6 mnd...
Poteto Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 okay såpass kansje eg og skal begynne litt dA? hvilken pålegg bruker du?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Han får litt kylling leverpostei, litt smör, en el annen type smörost (mest naturell).. Han koser seg sånn når han får små biter Jeg er så redd at han skal sette i halsen så jeg gir extra små biter..hehe..hysterisk mor... Men husk bröd uten korn o l , da er det extra lett at de setter det i halsen! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå