Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Småen nærmer seg fire mnd, og vi har tenkt å starte opp med grøt (han får mme). Hs mente at innen neste kontroll så hadde vi begynt å gi han grøt, men jeg glemte å spørre om en ting. Hvordan starter man egentlig opp med grøt? Gir man første dag en skje, andre dag to osv? Er feks grønsakspurre eller svisker "mildere" å starte opp med? Tror han har ganske sart mage, så det må jeg vel ta forbehold om.. Jeg er ganske blank her.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 dytter litt på denne jeg..lurer også på dette;)
Willy Wonka Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Dette lurer jeg også veldig på.... gutten min er 4 mnd om 5 dager (mme-baby han også)
Isilra Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Her er en direkte link til en brosjyre jeg fikk på helsestasjonen http://www.shdir.no/vp/multimedia/archive/00018/IS-1047_18910a.pdf Om du synes det er skummelt å laste den ned, kan du finne den selv ved å gå inn på shdir.no. Brosjyra heter "mat for spebarn" Der står det om hvordan man går fram. Det står blant annet at man ikke bør ha forskjellige type mat til å begynne med. La de vende seg til én type mat før man bytter..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 håper noe kan svare oss (tøst å se at det er flere som lurer på det samme i allefall )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå