Gå til innhold

Klarsynten


auro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Ser et stabilt ekteskap fremover, men er som om dere fort kjeder dere. Gjør mye morsomt sammen når dere kan, det vil gjøre underverker!

Og når gutten kommer, så er det viktig at dere innimellom tar dere tid til hverandre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he... du har trua på den gutten. Må vel prøve å overtale gubben, han er ikke helt innstilt på en til. Vi liker det stabilt, helst stabilt bra da. Nå har vi bodd 180 mil unna besteforeldre i 8 år, så når vi flytter hjem neste uke så blir det litt lettere med barnevakt. Det ser vi frem til. Skal benytte oss av det, men ikke utnytte det. Men vet at bestemødrene mer enn gjerne stiller opp, har jo noen år å ta igjen. Takk for tipset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for jeg fikk liksom opp at det er sjenldent dere tar dere tid til å finne på noe. Det blir topp for dere å få litt barnevakt! hihi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel vært max en gang i året vi har gjort no sammen, ikke det helt store akkurat. He, he... Men no ska vi få sving på saken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp;) Det er godt å høre, er ikke bra når det blir for mye rutiner;) Så bra at jeg følte rett på deg ang dette da! Kos dere masse. Få frem forelskelsen igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du forresten hvordan det går med jentene våre nå når vi flytter? Og hvordan de klarer seg på skole osv. fremover? De er født 170902 og 300804.

Tror de takler flyttinga bra, de har så mye å se fram til. Tror kanskje de kan ha godt av å prøve en ny bhg også, føler de har kjørt seg litt fast i gamle vaner der de er nå (nesten som ekteskapet vårt, he, he..).

Når jeg spør hun eldste om det ikke blir trist å flytte fra venner, bhg og huset (vi trives utrolig godt her) så svarer hun; jo, men hun vil heller bo nærmere bestemor. (Tror du bestemorhjertet smelter da eller?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk opp ordene" godt integrert" så fort du spurte om jentene! Så det kommer til å gå veeeeldig bra. Ikke bekymre deg for dem;)

Og det blir bare godt for dem å bytte barnehage!

 

Det med bestemødre er flott... de aller fleste barn er utrolig glad i sine bestemødre! Og jeg kjenner at denne bestemora har utrolig mye å gi til barna dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...