Gå til innhold

Irritert... Noen som vet,Opplevd samme?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt TR siden 15 NOV, å trodde jeg at jeg fikk det igår men nei det var bare slimaktig blod :/ Bitte litt bare..

bare neg tester så kan jo ikke være gravid:/

 

Noen som har opplevd det samme eller noe lignende?

 

Noen som vet hva det KAN komme av at TR uteblir så lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du:)

eg har oplevd de samme. hadde regelmessig sykluser hele tiden,men i august/september 07 bynte de å skli ut. variere alt fra 3 te 7 uka mellom kvær gang. huff,ganske fortvilanes. har vørri te legen,å ho sa de mest sansynli var pga stress. men tok noen blodprøver(hormon greier eg itj huska navne på) venta spendt på svaret. har testet negativt eg å.

 

lykke te:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...