cherstii Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Har ikke hatt TR siden 15 NOV, å trodde jeg at jeg fikk det igår men nei det var bare slimaktig blod :/ Bitte litt bare.. bare neg tester så kan jo ikke være gravid:/ Noen som har opplevd det samme eller noe lignende? Noen som vet hva det KAN komme av at TR uteblir så lenge?
tuppa79 Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 hei du:) eg har oplevd de samme. hadde regelmessig sykluser hele tiden,men i august/september 07 bynte de å skli ut. variere alt fra 3 te 7 uka mellom kvær gang. huff,ganske fortvilanes. har vørri te legen,å ho sa de mest sansynli var pga stress. men tok noen blodprøver(hormon greier eg itj huska navne på) venta spendt på svaret. har testet negativt eg å. lykke te:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå