Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hei! Noen som vet hvor gamle babyene skal være når en begynner å bære de med bena utenfor Mei Taien? Sitter nå i froskestilling.
Poteto Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 eg gjør det på mi dotter, hun er 6 mnd nå.. men er vell til det ikke er plass til å ligge i forskestilling.. eg fikk min til jul eg, så aner egentli ikke. men tror det går frå 2 mnd?
Yo&La+spire Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Eg bar jenta mi med beina ut fra hun var 6 uker. Kommer vel litt ann p hvor stort barnet er.....da mi var 6 uker fikk eg ikke beina skikkelig opp i froskestilling lenger, og da er det ikke bra at de sitter slik heller. Føttene skal vere oppe ved rompa, får du ikke til dette er det på tide å ha beina ut:) Hvor gammel er beibien? eg vet om de som har hatt beina ut før 6 uker også faktisk.....
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Hun er 13 uker til fredagen =) Er ikke så stor da, veier rundt 4,5 kg tipper jeg.
Yo&La+spire Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Da tror eg eg ville begynt å bære henne med beina ute ja. Bare pass på å krysse/twiste høyt oppe på ryggen hennes, slik at det ikke blir en glippe hun kan falle ut av. Men det gjør du vel allerede:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå