Gå til innhold

Bærestilling i Mei Tai


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som vet hvor gamle babyene skal være når en begynner å bære de med bena utenfor Mei Taien? Sitter nå i froskestilling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg gjør det på mi dotter, hun er 6 mnd nå.. men er vell til det ikke er plass til å ligge i forskestilling.. eg fikk min til jul eg, så aner egentli ikke. men tror det går frå 2 mnd?

Skrevet

Eg bar jenta mi med beina ut fra hun var 6 uker. Kommer vel litt ann p hvor stort barnet er.....da mi var 6 uker fikk eg ikke beina skikkelig opp i froskestilling lenger, og da er det ikke bra at de sitter slik heller. Føttene skal vere oppe ved rompa, får du ikke til dette er det på tide å ha beina ut:) Hvor gammel er beibien? eg vet om de som har hatt beina ut før 6 uker også faktisk.....

Skrevet

Hun er 13 uker til fredagen =) Er ikke så stor da, veier rundt 4,5 kg tipper jeg.

Skrevet

Da tror eg eg ville begynt å bære henne med beina ute ja. Bare pass på å krysse/twiste høyt oppe på ryggen hennes, slik at det ikke blir en glippe hun kan falle ut av. Men det gjør du vel allerede:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...