Gå til innhold

Brio Togbane

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på jobben og kom til og tenke på Brio Togbane. Tror dere at minsten på 2 år mestrer denne nå?

Husker jeg elsket min Brio Togbane når jeg var liten. Derfor har jeg allerede kjøpt en "startpakke" (faktisk når han var 1 år) som står klar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, i hvertfall gjorde mine det på den alderen. Trenger hjelp til å bygge en sammenhengende bane da... :-)

Skrevet

Minsten min på 2 år elsker togbanen sin. Kjøpte startpakke fra brio, og har suplert med sett på Biltema, som er billigere men passer til briobanen. Får mye mer for pengene på Biltema.

Men "må" jo ha de kjente figurene, Thomas, Percy, Henry osv. Suplerer etterhvert ;o)

Skrevet

Vi har bygget banen på et gamelt salongbord. Begge guttene (2 og 8 år) digger det bordet. Blitt mer morsomt å leke med etter at vi fikk det opp på bordet.

På gulvet ble togbanen fort ødelagt og de ble lei av å bygge opp hele tiden. Nå får banen ligge i fred på bordet!

Skrevet

åååå nå skal jeg lite dra frem togbanen når jeg kommer hjem i dag. Gleder meg sinnsykt til å leke med den selv.. får kjøpe litt flere deler til den etter hvert. Forsøkte å fortelle folk at han ønsket seg det til jul, men det hjalp lite :-)

Skrevet

du får på ikea å som passer til brio sine...

Skrevet

Ja min er 2år nå og han elsker togbanen og togene sine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...