Gå til innhold

I natt var vi jammen meg 4 i senga...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er litt i meste laget.

Og siden mannen min sover som en stor stein, så er det jeg som må vike plassen. Så da lå jeg der da, og dinglet på kanten.

Kjenner at jeg ikke har sovet så mye.... De har ikke vært der i hele natt da. Storebror kom kl. 0400 og Knerten dukket ikke opp før kl. 0530.

Men hos oss er det fortsatt natt.

I natt vil jeg sove uten så mange i sengen.... Men når noen drømmer stygt og noen vil starte dagen mens det ennå er natt. Vel da blir mamma litt soft.... Og putter de under dyna.

Godt vi bare har to egentlig..... Ser liksom ikke for meg 8 i dobbeltsenga... :o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er stort sett bare to i senga, men ikke bestandig min mann og jeg :-) Lille M sover dårlig om natta, og hos oss så starter faktisk morgenen 5.30. Våkner han før det, og jeg ikke klarer å roe ham, så er det ofte at jeg tar ham med på sovesofaen på rommet hans, og går ikke det heller, så er det over i dobbeltsenga. Men, da han ligger så urolig, så flytter mannen min ut, for han får aldri sove når lille M turner rundt i senga.

Vi har sånn rammemadrass dobbeltseng, så er litt bekymret når jeg ligger der alene med lille M, redd for at jeg skal sovne av og han ruller ut av senga på den andre siden, så man sover jo ikke så godt selv da. Har fleipet litt med at de burde lage en slik stor sprinkelseng, beregnet for hele familien, det hadde vært noe!

Skrevet

Jepp, sprinkelseng i str. 180x200cm det hadde vært noe.

Knerten er også veldig god på turning i sengen.

Mens Storebror har blitt så stor at han ligger i det minste stille. Men det hender det kommer et ben fra den kanten også :o))

Skrevet

JEg har valgt å sove dritdårlig uten unger i senga jeg i natt.... tusen tanker om dumme ting og venting på at verden skulle rase sammaen.... da blir man liggende våken. Men nå er det dag og det liker jeg best! Kosleig med tusen i senga da, om det ikke er hver natt :-9 de deilg små armene og føttene som virvler rundt, men blir gal, men det er koselig også :-)

Skrevet

Ja visst er det koselig, man blir bare så fryktelig trøtt av det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...