Mockanin Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Den forsvant for meg etter noen timer bare i går. I morres var det bare litt sånn kliss på papiret når jeg var på do, og nå er det ikke antydning til den engang. Normalt sett skulle jeg fossblødd nå. Har aldri hatt dette problemet før. Bruker p-pillen Synfase (mener jeg den heter). Kan det ha noe med at jeg tok en Ibux 400 mg i går og gjøre? Av paracett blør jeg ti ganger mere så det er jo rart om Ibuxen får den til å forsvinne helt lissom. Snodig om jeg er gravid lissom. MEN jeg har jo vært mye trøtt og sliten i det siste. MEN det mener jeg kommer av at jeg er i dårlig form + dårlig med søvn + mistrivsel i den gammle jobben min ++++ at jeg har angst for å få flere barn. Hva bør jeg gjøre? Ringe lege, ta en test??? Titter innom her og sjekker tråden min for svar inn i mellom.
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Heisann frøken! Oppe du og? ) Går bra i nye jobben eller? gubben fikk og ny jobb, sånn kort innpå... Men over til spm, kaaan være pga det du skriver, dårlig søvn, kjipe vikarer, sure sjefer, you name it, men KAN jo og være noe annet, som en ny spire? Om du venter mensen nå, så kan du vel ta en test? Kanskje det var en festeblødning? Herregud, kjenner jeg får angst på mine egne vegne her. Om ikke,så kan du få litt mensen av meg?
Mockanin Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 Alltid oppe. Er oppe kl. 5 om morran jeg da. Håper så inderlig det bare er stress og tull og tøys som har fjernet mensen min. Er jeg gravid nå så skal jeg seriøst sette meg ned og hyl grine. MEN så kommer tankene mine sikkert til å tenke.. ååå tenk om det er en jente... har jo to gutter lissom.. Gud bedre, nå fikk jeg jo bare enda mere å tenke på.. hjelpes Nei takk, hold mensen din for deg selv. Så bra at gubben fikk jobben. Når begynner han da?
Dronningen! Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Du kan få min!! Ryggen holder på å gå av og humøret er på bånn:o/
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 I know.. våkna kl 6 fordi jeg hoster som en mann! Men ingen og snakke med på msn nei! *furt* Om ikke du har slurva med pillene, så er det vel ikke så sannsynlig? Stikk og kjøp en test da vel ;o) Ja, tenk om det er en jente! Akkurat der er jeg glad jeg har 1 av hver ;o) Han begynner 1 mai, det blir så deilig :) Venter bare på papira fra nki, så skal han jo ta ut permisjon og )
Mockanin Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2008 Er glad på deres vegne. Tenk så deilig å ha han nærmere. Men du, nå må jeg jobbe igjen.. *fortsetter og lete etter mensen min*
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Jobb og kos deg du Antar arbeidsoppgavene er mer varierte nå ;o) Krysser fingra for at du finner den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå