Gå til innhold

hvordan seng har deres barn rundt 6 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har en jente på 6,5 år...

hun har køyeseng,passet greit der vi bode før..men nå har vi flyttet,og rommet passer ikke til senga...den er så stor og ruvende der inne...

gubben er opptatt av gjester,så derfor har hun køyeseng...

jeg mener gjester kan ligge på gulvet også...

driver og titter på brukte stompasenger,med skrivebord som kan skyves under senga...

nevnte det for gubben da,og han kunne ikke skjønne at det ble bedre plass med en mindre seng,altså veggplass...

men jeg mener at rommet kommer til å virke større uten den ruvende høye senga..og ved vanlig seng kan man henge opp hyller over senga til å ha bøker ol i....

hvordan klare å overtale han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøpe stompa kombiseng. den fåes i mangen varianter.

Skrevet

Hvordan du skal overtale gubben vet jeg ikke.

-hadde køyeseng vi også på barnerommet. Virket mye større da den ble fjernet.

- trenger ikke overtale gubben da vøtt, bare demonter køyesenga noe som du fint greier selv! Rekner med at den er "delt" så da bruker du bare en del, som vanlig seng til jenta. Så får han se selv at rommet virker større.

-Ps: den andre delen av senga demonterer du helt, å hiver den evt på "bua", får han gidder helt sikkert ikke å montere den opp m d første..hehe

Skrevet

jenta mi på 4 har køyeseng,for 2mnd siden flyttet vi og jeg regnet med jeg måtte kjøpe ny seng,for det ny ommet hennes er mindre og det er skråtak,men køya kom opp,itilegg 1 komode,1 reol og skrivebord + 1 lite bord og tilegg står det et skap der.selvom rommet er mindre virker romme større for det er bedre plass til å leke på.jeg har hengt opp gardiner på køya og jenta mi bruker nederste del som sofa og har alle dokker/bamser der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...