Collet :) Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hei dere! Noen som vet dette? Innbilte meg at de sa i barnehagen at vi betalte for 11 måneder. Hvilken måned betaler vi da i såfall ikke i? Juni? Eller er det mer som surrer, at vi betaler for alle 12 månedene i et år?!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Er det ikke juli som er bet.fri, det er jo den mnd de fleste bhg er stengt.
Collet :) Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 Ja, okei, da vet jeg det! Takker og bukker!
~sjiraff~ Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Finnes det barnehager hvor man ikke må ta ut ferie i løpet av året da??
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Man MÅ vel ta ut ferie??? Man må vel ta ut MINST 4 uker på ett år, og 2 eller 3 sammenhengende mellom 15 juni og 15 aug, meiner jeg å huske.
~sjiraff~ Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Hmm.. da lærte jeg noen nytt i dag. Og da vet jeg ikke hvordan det er med betaling nei..
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Jøsses, mente foreldra var pålagt det jeg, mtp barnet. Barn trenger ferie de og. Slk er det iallefall her. Og takk og pris for det:)
yvve73 Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Trodde det var lovpålagt at ungene skulle ta ut ferie jeg. Samme som at alle voksne har krav på å ta ut ferie. Men, men. Vi har i alle fall betalingsfri i juli, selv om barnehagen er oppe hele året.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå